Το makeover γυμναστικής της Samantha Clayton

Print
Claytons_fitness_makeover_100x100
Το makeover γυμναστικής βήμα-βήμα

Καταγράψτε τα
Ρωτήστε τον εαυτό σας ποιοι είναι οι τρεις συγκεκριμένοι στόχοι που θέλετε να επιτύχετε τη νέα χρονιά και σημειώστε τους. Βεβαιωθείτε πως θα έχετε έναν τρόπο να παρακολουθείτε την πρόοδό σας είτε με μία ζυγαριά είτε με μία μεζούρα είτε με τις αντοχές σας.

Όσο πιο συγκεκριμένος ο στόχος σας, τόσο καλύτερα. Εάν είστε καινούργιος με τις δραστηριότητες, τότε ξεκινήστε με κάτι μικρό. Να είστε πρακτικοί και ρεαλιστές για τους στόχους δραστηριότητάς σας. Όποιοι και εάν είναι οι στόχοι σας, καταγράψτε τους. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μου έχουν πει ότι πέτυχαν τους στόχους δραστηριότητάς τους όταν ήταν συγκεκριμένοι και παρακολουθούσαν την πρόοδό τους. Σημειώστε τους στόχους σας και τι σημαίνει ο κάθε στόχος για εσάς. Μήπως οι στόχοι σας ουσιαστικά στοχεύουν στο να νιώθετε περισσότερη ενέργεια, να έχετε μία καλύτερη εμφάνιση ή να ολοκληρώνετε συγκεκριμένο χρόνο εκγύμνασης; Όσες περισσότερες ευκαιρίες δημιουργείτε για να παρακολουθείτε και να καταγράφετε την επιτυχία σας μέσα στην χρονιά, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε να επιτύχετε την αλλαγή στον τρόπο ζωής σας.

Ξεχάστε το χθες
Ήρθε η ώρα να ξεπεράσετε τυχόν πλάνα διατροφής και άσκησης που είχαν αποτύχει στο παρελθόν και να ασχοληθείτε με το παρόν. Τώρα που έχετε καταγράψει τους στόχους σας, προχωρήστε για την επίτευξή τους. Ήρθε η ώρα να επικεντρωθείτε αποκλειστικά και μόνο στο σήμερα και να αφήσετε το παρελθόν στο παρελθόν. Μόλις δεσμευτείτε να είστε παρών στις επιλογές της ημέρας, θα επιτύχετε τους στόχους σας μακροπρόθεσμα πιο ομαλά. Να ξυπνάτε κάθε πρωί, πιστεύοντας ότι σήμερα είναι η μόνη μέρα που μετράει (ακόμα κι αν έχετε ξεφύγει με το πρόγραμμα της διατροφής σας το προηγούμενο βράδυ). Δεν υπάρχουν πλέον υποσχέσεις του αύριο. Ολοκληρώστε αυτό που σας ενδιαφέρει περισσότερο σήμερα.

Κάνετε το πρόγραμμα της άσκησής σας ενδιαφέρον

Εάν έχετε πάντα προπόνηση το πρωί, δοκιμάστε να προσθέσετε τουλάχιστον μία συνεδρία προπόνησης ένα απόγευμα την εβδομάδα, ή αντιστρόφως. Αν δεν έχετε κάποια προπόνηση το πρωί δοκιμάστε να προσθέσετε μία στο πρόγραμμά σας. Μερικές φορές ο οργανισμός χρειάζεται να βγει έξω από την συνηθισμένη ρουτίνα του. Μπορείτε ακόμη και να διαπιστώσετε ότι μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή λειτουργεί καλύτερα για σας από ό, τι πιστεύατε αρχικά. Είμαστε διαφορετικά άτομα και τα σώματά μας αποδίδουν καλύτερα σε διαφορετικές ώρες της ημέρας. Καλό είναι να πειραματιστούμε και να προσπαθήσουμε να βρούμε την ώρα της ημέρας που αισθανόμαστε πιο ξύπνιοι και γεμάτοι ενέργεια για να πραγματοποιήσουμε το πρόγραμμα της άσκησής μας. Θα διαπιστώσετε ότι μπορείτε να πιέσετε τον εαυτό σας περισσότερο, να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες και να έχετε μεγαλύτερο όφελος από την άσκηση ρουτίνας σας.

Αυξήστε την ένταση της άσκησής σας
Ποιος λέει ότι θα πρέπει να περάσετε ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο για να επιτύχετε τους στόχους fitness σας; Διατηρήστε τις προπονήσεις σας σύντομες και ενδιαφέρουσες, ή ακριβέστερα σύντομες και με πολύ ιδρώτα! Για τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα, πραγματοποιήστε μία προπόνηση που θα σας κόψει την ανάσα. Όταν το επίπεδο έντασης της άσκησης είναι υψηλό, το πρόγραμμα άσκησής σας μπορεί να διαρκέσει 15-30 λεπτά. Αυτό είναι τέλειο για όσους έχουν γεμάτο πρόγραμμα και βρίσκουν διαρκώς δικαιολογία ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για άσκηση.

Προσθέστε βάρη

Οι σύντομες, αποτελεσματικές προπονήσεις θα πρέπει να είναι η νέα προσέγγισή σας στο γυμναστήριο, ειδικά αν έχετε έναν πολυάσχολο τρόπο ζωής. Η δημιουργία μυϊκής μάζας θα πρέπει να είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι κάθε απώλειας ή προσθήκης βάρους. Εάν χρησιμοποιείτε επί του παρόντος βάρη στο γυμναστήριο, προσπαθήστε να τα αυξήσετε. Αν μόλις ξεκινήσατε, να διασφαλίσετε πως χρησιμοποιείτε ένα άνετο βάρος που σας επιτρέπει να διατηρήσετε την καλή σας φόρμα. Μην φοβάστε πως θα χαλάσει το σώμα σας εάν χρησιμοποιήστε πολλά κιλά. Κατά τη γνώμη μου, τα πολύ ελαφριά βάρη που δεν είναι πρόκληση και απλά τα χρησιμοποιούμε για πολλές επαναλήψεις είναι μόνο χάσιμο του πολύτιμου χρόνου μας! 

Παραμείνετε δραστήριοι

Οι προγραμματισμένες ημέρες ανάπαυσης είναι απαραίτητες για να μπορέσει το σώμα σας να ανακτήσει τις δυνάμεις του από την πίεση που του έχει ασκηθεί. Πολλοί άνθρωποι παρανοούν την έννοια της ημέρας ανάπαυσης. Η ημέρα αυτή δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να δαπανηθεί στο σύνολο της με το να είστε ξαπλωμένοι! Στόχος σας σε μια ημέρα ανάπαυσης θα πρέπει να είναι να μειωθεί το στρες από την άρση βαρών ή των ασκήσεων υψηλής έντασης, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε να κινείστε εντελώς. Ο καθένας πρέπει να προσπαθήσει να είναι δραστήριος για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, κάθε μέρα. Γεμίστε τις υπόλοιπες ημέρες σας με διασκεδαστικές δραστηριότητες, όπως μια βόλτα με ποδήλατο, πεζοπορία ή κολύμπι. Πραγματοποιήστε δραστηριότητες με χαμηλή ένταση, ώστε να μπορείτε να καταναλώνετε επιπλέον θερμίδες αλλά χωρίς να ‘καίτε’ τον εαυτό σας.

Διασκεδάστε με τη γυμναστική
Η δημιουργία καλών συνηθειών και ο καθορισμός μιας σταθερής ρουτίνας είναι απαραίτητα ειδικά όταν είστε στην αρχή ενός νέου προγράμματος γυμναστικής, αλλά δεν χρειάζεται να είναι προβλέψιμο και βαρετό!  Όταν έχετε κολλήσει με την παλιά σας ρουτίνα, συχνά μπορεί να αποσυντονίζεστε πνευματικά και έτσι να είστε λιγότερο παραγωγικοί. Αυτή τη χρονιά, προσπαθήστε να κρατήσετε τον οργανισμό σας σε εγρήγορση δοκιμάζοντας νέες δραστηριότητες και αλλάζοντας το στυλ προπόνηση σας. Όσο πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό κάνετε το χρόνο άσκησής σας, τόσο περισσότερο θα ανυπομονείτε για την άσκησή σας και θα κολλήσετε σε αυτό. Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι βαρετή για να είναι αποτελεσματική!

Συγγραφέας Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Η Samantha είναι η Διευθύντρια της Εκπαίδευσης  Fitness στη Herbalife.

Χρησιμοποιείτε τα προϊόντα της Herbalife ως μέρος μίας ισορροπημένης και ποικίλης διατροφής και ενός δραστήριου τρόπου ζωής. Δείτε τις συσκευασίες για οδηγίες χρήσης και μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη δόση. Κρατήστε τα προϊόντα μακριά απο παιδιά.

© Herbalife International of America, Inc.
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της συγκεκριμένης σελίδας χωρίς προηγούμενη έγκριση. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
Όλα τα εμπορικά σήματα και οι εικόνες των προϊόντων που παρουσιάζονται σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση αποτελούν ιδιοκτησία της Herbalife International Inc.

Η Herbalife έχει υπογράψει τον Κώδικα Επαγγελματικής Συμπεριφοράς του Συνδέσμου Εταιρειών Απευθείας Πωλήσεων και αποτελεί υπερήφανο Μέλος του:

  • Εμπορικο Και Βιομηχανικο Επιμελητηριο Αθηνων
  • Σύνδεσμος Εταιριών Απευθείας Πωλήσεων
  • FSE
  • IADSA
  • SELDIA
  • WFDSA
el-GR | 20/1/2019 7:36:05 μμ | NAMP2HLASPX01