Πως να Αποκτήσετε Καλύτερη Διατροφή με Σωστό Συνδυασμό Τροφών

Print
Eating_well_100x92

Χρωματιστά λαχανικά με λίγα λιπαρά.

Πολλά φρούτα και λαχανικά περιέχουν συστατικά που ονομάζονται καροτενοειδή. Πρόκειται για φυσικές χρωστικές ουσίες που προσδίδουν σε τροφές όπως οι τομάτες, τα καρότα και το σπανάκι τις υπέροχες αποχρώσεις τους––από την χρωστική ουσία λυκοπένιο, β-καροτίνη και λουτεΐνη, αντίστοιχα. Αυτά τα σημαντικά συστατικά είναι λιπο-διαλυτά, που σημαίνει πως όταν καταναλώνετε τα λαχανικά σας μαζί με λίγο λίπος, ο οργανισμός σας είναι σε θέση να απορροφήσει περισσότερα καροτενοειδή. Οπότε, η προσθήκη μερικών υγιεινών λιπαρών από το αβοκάντο ή το ελαιόλαδο στη σαλάτα σας, για παράδειγμα, θα σας βοηθήσει να απορροφήσετε τα καροτενοειδή που εντοπίζονται στο μαρούλι, στα καρότα και στις τομάτες.

Η Βιταμίνη C με λαχανικά και σιτηρά που περιέχουν σίδηρο.

Ο σίδηρος προέρχεται από δύο διαφορετικές ενώσεις στις τροφές. Η μία ένωση ονομάζεται ‘heme’ σίδηρος και εντοπίζεται στα ψάρια, στο κρέας και στα πουλερικά και απορροφάται πιο εύκολα από τον οργανισμό σε σχέση με τον ‘non-heme’ σίδηρο που εντοπίζεται κυρίως σε λαχανικά και σιτηρά. Όταν λαμβάνετε μία ποσότητα Βιταμίνης C μαζί με μία πηγή από non-heme σίδηρο, ο οργανισμός σας θα απορροφήσει καλύτερα τον σίδηρο. Οπότε, οι τομάτες για παράδειγμα σε συνδυασμό με το τσίλι θα σας βοηθήσουν να απορροφήσετε το σίδηρο που βρίσκεται στα φασόλια. Οι φράουλες θα σας βοηθήσουν να λάβετε τον σίδηρο από τα δημητριακά σας. Και ο σίδηρος από το σπανάκι θα απορροφηθεί καλύτερα έαν το συνδυάσετε με λίγο χυμό από πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ στο σπανάκι σας.

Ψάρι και φυλλώδη λαχανικά.

Όταν πίνετε γάλα που είναι ενισχυμένο με βιταμίνη D, συμβάλει στη φυσιολογική απορρόφηση ασβεστίου που εντοπίζεται στο γάλα. Αλλά υπάρχει κι άλλος τρόπος να συνδυάσετε αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά: ψάρια και λαχανικά. Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολωμός και το σκουμπρί παρέχουν βιταμίνη D, και τα φυλλώδη λαχανικά όπως τα πράσινα γογγύλια, τα χόρτα μουστάρδα και το λάχανο παρέχουν ασβέστιο. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο θα βοηθήσουν τον οργανισμό σας να λάβουν όλο το ασβέστιο από τα λαχανικά.

Η Susan Bowerman είναι η Senior Director Εκπαίδευση Διατροφής της Herbalife Nutrition. Η Susan είναι Εγκεκριμένη Διατροφολόγος και Πιστοποιημένη Ειδικός στην Αθλητική Διατροφή

Χρησιμοποιείτε τα προϊόντα της Herbalife ως μέρος μίας ισορροπημένης και ποικίλης διατροφής και ενός δραστήριου τρόπου ζωής. Δείτε τις συσκευασίες για οδηγίες χρήσης και μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη δόση. Κρατήστε τα προϊόντα μακριά απο παιδιά.

© Herbalife International of America, Inc.
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της συγκεκριμένης σελίδας χωρίς προηγούμενη έγκριση. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
Όλα τα εμπορικά σήματα και οι εικόνες των προϊόντων που παρουσιάζονται σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση αποτελούν ιδιοκτησία της Herbalife International Inc.

Η Herbalife έχει υπογράψει τον Κώδικα Επαγγελματικής Συμπεριφοράς του Συνδέσμου Εταιρειών Απευθείας Πωλήσεων και αποτελεί υπερήφανο Μέλος του:

  • Εμπορικο Και Βιομηχανικο Επιμελητηριο Αθηνων
  • Σύνδεσμος Εταιριών Απευθείας Πωλήσεων
  • FSE
  • IADSA
  • SELDIA
  • WFDSA
el-GR | 20/1/2019 8:15:14 μμ | NAMP2HLASPX01