Υπάρχει τρόπος να ελέγχουμε τις θερμίδες των διακοπών

Print
Couple on holiday

Πολλοί άνθρωποι αγωνίζονται να ακολουθήσουν μια υγιεινή διατροφή ενώ ταξιδεύουν που ομολογουμένως, είναι μια πρόκληση. Αλλά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι! Με τα παρακάτω απλά βήματα  μπορείτε να ακολουθήσετε το διατροφικό σας πλάνο, ενώ εξακολουθείτε να απολαμβάνετε τις διακοπές σας. Κορυφαία συμβουλή μου; Προετοιμαστείτε!

-Αν ταξιδεύετε με αυτοκίνητο, αποφύγετε τα τρόφιμα που μπορείτε να βρείτε καθ’ οδό και έχετε μαζί σας υγιεινά γεύματα και σνακ. Μην φύγετε από το σπίτι χωρίς να έχετε φάει. Αν βιάζεστε, πάρτε ένα ρόφημα μαζί σας, έτσι θα είστε λιγότερο στον πειρασμό να αγοράσετε έτοιμο φαγητό από τον δρόμο.

-Οι τροφές με βολική συσκευασία όπως οι μπάρες πρωτεΐνης, τα φρούτα, οι ξηροί καρποί, κλπ είναι ιδανικά σνακ όπως και εάν ταξιδεύετε.

-Η διαδικασία εύρεσης υγιεινών επιλογών στο αεροδρόμιο μπορεί να είναι δύσκολη. Ενώ μπορείτε να βρείτε συνήθως φρούτα, γιαούρτι, σαλάτες ή σάντουιτς, μία δική σας συσκευασία θα σας γλιτώσει θερμίδες και χρήματα.

-Όταν η πτήση σας έχει καθυστέρηση, χρησιμοποιήστε αυτόν το χρόνο για να περπατήσετε στο αεροδρόμιο αντί να καθίσετε σε εστιατόρια και καφέ. Σε ορισμένα μεγάλα αεροδρόμια, μπορείτε εύκολα να περπατήσετε ένα χιλιόμετρο ή και περισσότερο κατά μήκος των concourses.

- Παραμένοντας ενυδατωμένοι, ειδικά αν είστε σε πτήση, είναι πολύ σημαντικό. Συνιστάται να πίνετε ένα φλιτζάνι από κάποιο ρόφημα/ποτό για κάθε ώρα που βρίσκεστε στον αέρα, αλλά εάν επιλέξετε αναψυκτικά και αλκοολούχα ποτά θα λάβετε έναν μεγάλο αριθμό από κενές θερμίδες. Αντί αυτών, επιλέξτε νερό ή αθλητικά ποτά/ροφήματα χαμηλά σε θερμίδες.

-Πολλά δωμάτια ξενοδοχείων έχουν ψυγειάκια. Αγοράστε μερικά φρέσκα φρούτα, λαχανικά, γιαούρτι για σνακ και μην ξεχάσετε να εφοδιάσετε το δικό σας ψυγείο με γάλα ή γάλα σόγιας για να ετοιμάσετε και μερικά ροφήματα στο δωμάτιό σας.

-Ρωτήστε το προσωπικό του ξενοδοχείου για υγιεινές επιλογές εστιατορίων στην περιοχή και μέρη όπου μπορείτε να βρείτε γεύματα που θα καταναλώνατε και στο σπίτι σας.

-Παρατηρείτε την λήψη θερμίδων στα ξενοδοχεία που προσφέρουν δωρεάν πρωινό. Είναι πολύ δελεαστικό αλλά συνηθίζεται να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες τροφών που είναι δωρεάν και τα περισσότερα πρωινά ξενοδοχείων αποτελούνται από διάφορα είδη ψωμιού, δημητριακά και βάφλες. Αντί αυτών, επιλέξτε φρέσκα φρούτα και μερικά αυγά ή γιαούρτι.

Συγγραφέας Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Η Susan είναι μία έμμισθη σύμβουλος της Herbalife.

Χρησιμοποιείτε τα προϊόντα της Herbalife ως μέρος μίας ισορροπημένης και ποικίλης διατροφής και ενός δραστήριου τρόπου ζωής. Δείτε τις συσκευασίες για οδηγίες χρήσης και μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη δόση. Κρατήστε τα προϊόντα μακριά απο παιδιά.

© Herbalife International of America, Inc.
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της συγκεκριμένης σελίδας χωρίς προηγούμενη έγκριση. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
Όλα τα εμπορικά σήματα και οι εικόνες των προϊόντων που παρουσιάζονται σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση αποτελούν ιδιοκτησία της Herbalife International Inc.

Η Herbalife έχει υπογράψει τον Κώδικα Επαγγελματικής Συμπεριφοράς του Συνδέσμου Εταιρειών Απευθείας Πωλήσεων και αποτελεί υπερήφανο Μέλος του:

  • Εμπορικο Και Βιομηχανικο Επιμελητηριο Αθηνων
  • Σύνδεσμος Εταιριών Απευθείας Πωλήσεων
  • FSE
  • IADSA
  • SELDIA
  • WFDSA
el-GR | 20/1/2019 7:25:00 μμ | NAMP2HLASPX01