Υδατάνθρακες

Print
Carbohydrates

Μια κύρια πηγή καυσίμων για το σώμα που είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή λειτουργία, συμπεριλαμβανομένης της σωματικής άσκησης.

Υγιεινοί υδατάνθρακες:

  • Δημητριακά ολικής άλεσης, όπως ψωμί ολικής άλεσης, ζυμαρικά, δημητριακά και καστανό ρύζι
  • Φασόλια και όσπρια
  • Φρούτα
  • Λαχανικά

Τα πολύχρωμα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν επίσης σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα.

Κακοί Υδατάνθρακες:

  • Γλυκά και σάκχαρα, επειδή έχουν πολύ λίγες ίνες, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά και τείνουν να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα

Ενσωματώστε Υγιεινούς Υδατάνθρακες στη διατροφή σας:

  • Δοκιμάστε να γεμίσετε το μισό πιάτο σας με σαλάτες και λαχανικά
  • Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά για σνακ και χρησιμοποιήστε ψωμιά ολικής άλεσης για σάντουιτς

Χρησιμοποιείτε τα προϊόντα της Herbalife ως μέρος μίας ισορροπημένης και ποικίλης διατροφής και ενός δραστήριου τρόπου ζωής. Δείτε τις συσκευασίες για οδηγίες χρήσης και μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη δόση. Κρατήστε τα προϊόντα μακριά απο παιδιά.

© Herbalife International of America, Inc.
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της συγκεκριμένης σελίδας χωρίς προηγούμενη έγκριση. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
Όλα τα εμπορικά σήματα και οι εικόνες των προϊόντων που παρουσιάζονται σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση αποτελούν ιδιοκτησία της Herbalife International Inc.

Η Herbalife έχει υπογράψει τον Κώδικα Επαγγελματικής Συμπεριφοράς του Συνδέσμου Εταιρειών Απευθείας Πωλήσεων και αποτελεί υπερήφανο Μέλος του:

  • Εμπορικο Και Βιομηχανικο Επιμελητηριο Αθηνων
  • Σύνδεσμος Εταιριών Απευθείας Πωλήσεων
  • FSE
  • IADSA
  • SELDIA
  • WFDSA
el-GR | 18/8/2019 11:13:15 μμ | NAMP2HLASPX01